Energi

Det var så kul på dansen idag. Bra ledare, bra folk, bra koreografi, bra musik, bra energi - bra allt! (Det är det iofs alltid på M:s pass.) Det är så varmt och härligt, så svetten bara rinner. Det får mig att kämpa mer. Idag hade alla ruggigt bra energi, så vi körde över tiden (det var tomt i salen efteråt). Vi ville bara dansa, dansa, dansa.

Min energi finns kvar. Är dock i en liten "matkoma" för tillfället, men det är så härligt att känna sig pigg i hela kroppen och i knoppen. Jag tror att det är en kombination mellan tennisen på TV, Berocca Boost och dansen som gett mig denna energi idag. Och såklart det faktum att jag haft 2 vilodagar från träningen. Då får jag alltid extra sprattel i benen och kan inte sitta still :) Men ikväll ska jag sitta still. Det blir filmmys. Ondskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback