Orka mer på gymmet

Om 2 timmar bär det av till SATS Kungsgatan. Det är dags för "söndags-dansen" :) Jag ska ladda upp med Brocca Boost. Någon som har testat? Jag är Buzzador (produkt-testare) för Berocca Boost just nu, så jag och mina vänner har lite extra energi. Säg till om du vill testa!



Om Berocca Boost:

Du känner säkert igen dig i situationen att man ibland vill göra mycket mer än man egentligen orkar. Om du arbetar eller studerar hårt samtidigt som du har ett aktivt liv vid sidan av kan det vara svårt att bevara en bra balans i livet.

Berocca Boost är ett helt nytt mentalt uppiggande kosttillskott.

Berocca Boost innehåller B- och C-vitaminer samt guarana, en naturlig stimulant med snabb verkan. Berocca Boosts kombination av vitaminer, mineraler och guarana verkar uppiggande och minskar tröttheten vid psykisk ansträngning.

Berocca Boost bör inte användas som ett alternativ till en varierad kost och en sund livsföring.

Om du arbetar hårt samtidigt som du har ett aktivt liv vid sidan om jobbet kan det vara svårt att bibehålla en bra balans i livet. Det finns tillfällen när du behöver lite extra energi för att kunna lyckas med utmaningarna som dyker upp.

[Berocca Boost]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback