Why me?

Inget vatten ledde till brunt vatten och översvämning i badrummet. Det ledde också till att jag blev sur, arg, frustrerad...åkte till gymmet. Tränade och var duktig...duschade (för de har vatten där..genomskinligt fint vatten.)

När jag kom hem fick jag gladeligen se att vattnet inte var brunt längre :) men, vattnet rinner inte ner i brunnen - vilket innebär, ingen möjlighet till dusch för mig (om jag inte vill ha ett översvämmat badrum every day). SURT!

Ska felanmäla i morgon...områdeskontoret har de vackra öppettiderna 12-15.30 - för det är ju då studenter är lediga?!?!?!?! Bra om något akut händer. Som sagt - tog mer än en vecka vid förra felanmälan (som ordnades idag och också handlade om översvämning, men i köket) suck. Utan dusch i en vecka - det händer inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback