Beroende

Jag kom precis på en sak...vad beroende man är av vatten. Jag skulle laga mat - det gick inte så bra, det kom inget vatten. Jag är törstig - men jag har ju inget vatten. Tänkte duscha - men det finns inget vatten. Vatten, vattan, bara vanligt vatten. Men nu har jag kommit på det...det är inte så BARA.

Jag hoppas att vår brist på vatten har med att göra att de planerar att laga vår diskho som varit trasig över en vecka. Då kan jag stå ut med att vara utan vatten en dag - mat lyckades jag fixa ändå, jag får väl vara lite tröstig och duscha kan jag göra på gymmet sen - då kan jag även dricka vatten. Men dessa uppoffringar gör jag bara om diskhon fungerar sen...gör den inte det...då...då...
...haha...ja vad ska jag göra då. Ber dem laga diskhon (IGEN!) och sätta igång vattnet kankse.

Nu kan jag ju inte diska tallriken heller....vatten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback