London flashback

Idag när jag var i Nordstan fick jag en flashback från mitt senaste besök hos K i London i somras. Nej, Nordstan är inte likt något som finns i London - det är inte det. 

Men jag och K var på Borough market en förmiddag (Dag 2). Då var det några som stod och delade ut någon typ av chokladpudding i små förpackningar - jag och K tog givetvis varsin. Sen så tänkte vi att vi skulle gå förbi igen, för att få två till :) det fick vi. Men nästa gång vi gick förbi så var de borta. 

Idag när jag var i Nordstan stod det några och delade ut kinesiskt te i små portionsförpackningar. Jag kände igen märket eftersom jag köpt sånt te i present till mam på Wellnessmässan. Jag gick förbi två gånger och fick två olika tesorter. Man fick även med ett informationsblad - och de har öppnat en ny butik. Skoj - jag som undrat vart man kan få tag på det där teet som jag köpte på mässan. Den tredje gången jag gick förbi var de borta. - Precis som i London. Men minns jag rätt så hittade vi dem på något annat ställe på påväg från Borough market...

Jag antar att de står korta stunder just för att man inte ska kunna gå tillbaka hur många gånger som helst. Något jag inte försår är att det är så många som inte vill ha det de delar ut. Det är ju jätteskoj med sånt ju! Tycker jag iallafall. Det är ju gratis - och skoj att testa något man kanske inte skulle ha testat annars.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback