London dag2

I lördags hann vi med en hel del faktiskt. Först blev det Borough market en sväng. Nån timme eller så. Sedan åkte vi till Notting Hill, Portobello market. Där blev det endel shopping. Massa roliga affärer att gå i - Octopus var nog ändå favoriten. Så mycket "vill ha" i den affären. Någon gång, sen, när jag blir rik - då ska jag dit o shoppa. Iofs var det inte superdyrt, så någonting kan man ju köpa även om man inte är tokrik. Men jag fick beslutsångest eftersom det fanns så mycket jag ville ha. American Apparel blev en annan favorit. Ingenting shoppat där heller - inte riktigt rätt för plånboken. Dock fanns det andra affärer. En klänning och en klocka rikare blev jag i Notting Hill.

                         

Efter ett par timmar i Notting Hill skulle vi till Trafalgar Square och vara med att försöka sätta världsrekord (som jag skrivit om tidigare). Dock så hade det hänt an accident - så vi kunde inte ta tunnelbanan eftersom den var avspärrad. Due to a person under train in Queensway. Minst sagt obehagligt. Så det blev buss istället - vilket medförde sisådär en försening för oss på en timme. Med andra ord missade vi uppvärmingen och vårat startnummer blev på så vis inte medräknat som deltagare. Men vi kom dit och vi var med - fast inte som "deltagare" som sagt. Synd, men ändå. 

Efter Trafalgar Square fortsatte jag och K shoppingen längst Oxford street för att sedan hamna på Ultimate burger med N och E. 

Det var dag 2 i korta drag. 



To be continued...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback