varmt slut på en kall dag

Min långa dag som jag frös mig igenom fick ett mycket bra slut. Frös, frös, jobbade i gruppen, frös och frös lite till. Tog en sväng på stan och frös. Vad kallt det är. Som jag nämnt tidigare är det kallt i mitt rum också. Men då får man ju göra det bästa av det. Dvs: Göra pannkakor som man äter insvept i en filt och med duntofflor. Sedan ett långt varmt bad medan man lyssnar på bra musik (btw nu luktar jag mandarin). Och nu te (choklad-chili) och tända ljus som luktar vanilj. Nu fryser jag inte längre.




Kommentarer
Postat av: Joss

Åh, det lät mys!!

Nej visst är det inte för tidigt med p-kakor, jag längtar ihjäl mig.

Btw, vill du ha en ny ram (istället för den som kraschade när jag städade) eller vill du ha något annat? En överraskning?? Haha!

Puss tuss

2008-11-06 @ 10:39:59
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback