Ice cold

Kollade nyss på vädret på nätet, ville se hur kallt det var ute (eftersom jag frös som en tok)...det stod att den var 1 grad och dimma. Dimma? Det märkte inte jag när jag var ute. Tittade ut genom fönstret och jag såg...inte mycket. Det ÄR minst sagt dimmigt. Den måste kommit samtidigt som jag gick innanför dörren.

Kallt är det ja...som jag sa. Kallt i rummet också. Förstår inte det där med temperaturen..det har varit varmt i rummet hela sommaren, ibland äckligt varmt. Men nu...när man vill komma in till lite värme så möts man av kyla. Knas. Och som vanligt var fönstren i köket öppna...undrar vem det är som tycker att det är så varmt där uppe. Jag var tvungen att gå och hämta jacka när jag skulle laga mat. Men något är konstigt, för min mat i kylen var som isklumpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback