London dag4

I måndags jobbade K, så då hakade jag på E och N istället. E och N är killar, vilket innebär...inte så mkt shopping. Men det gjorde inget, jag och K hade ju varit duktiga i två hela dagar innan så. Vi listade en himla massa saker som var positivt med shopping. K har skrivit upp endel av grejerna på sin blogg.

Jag, E och N åkte iallafall till Brittish museum och gick runt där i några timmar. Sedan åkte vi till Green park och la oss i gräset och käkade lite och hade det allmänt skönt bara.

På kvällen gick jag, K1 och K2 på Mamma Mia the movie. Me like! Har ju skrivit lite om det förut, som ni kan se om ni klickar på länken. Hur som helst - den var mycket bra!

                                        


To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback