Mamma Mia

I London var jag, K1 och K2 på bio - Mamma Mia! Vilken upplevelse. Det var underbart. Inte varje gång man är på bio som folk klappar i händerna, sjunger, "dansar", skriker etc. Det kändes som man var på musikal. Stående ovationer!! I Sverige kanske det är många hängivna fans, men i London finns det minsan också massa fans. Det var inte bara vi 3 som stod för sång vill jag lova. (Även om vi bidrog en hel del).

Musikalen var grym - jag hade höga förhoppningar och filmen överträffade dem ändå. Grymt. Absolut en film jag kan se många gånger. Efter alla inför-program var vi väl lite skeptiska till hur det skulle låta, men det var helt ok. Jag menar, sådisarna är ju inte sångare men ändå blev det bra, och vissa sjöng riktigt bra.

Men K, vad var det där för låt?
Det var nämligen en låt med i filmen som inte var med i musikalen. K och jag såg på varandra samtidigt och båda frågade samma sak. Ingen av oss kände igen den. And I still don't have a clue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback