Big Dance 2008

Det var Big Dance 2008 i London när jag var där. Det sattes världsrekord i dans på Trafalgar Square. Vilka var där? Jo, jag och K och några tusen till :) Dock var vi inte några av "deltagarna" men vi deltog iallafall. Korreografin var inte jätteavancerad direkt. Några fick dansa i fontänerna - det skulle jag också vilja göra!

Detta är korreografin som vi gjorde:


På Trafalgar Square, i gult, rött och blått. De var där från Guiness rekord - och ja...det blev galet när de ropade ut att världsrekordet sattes. Filmade lite..kanske lägger ut det senare. En upplevelse var det iallafall. Och låten sitter för alltid fast i min hjärna. Den och ABBA. 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja just det! Vi var ju med! Eller ja, vi var i alla fall anmalda och vi var ju dar...

2008-07-16 @ 17:30:00
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback