New York part 8

 
Torsdag 16 maj = sista dagen i New York. Efter att ha sållat ut vilka kläder vi skulle behöva under dagen, suttit på våra resväskor för att få ihop dem, checkat ut och lämnat väskorna i bagagerummet gav vi oss ut på vår sista dag. Vi fick inte handla, för det hade vi inte plats till. Efter sen frukost gick vi till Broadway Dance Center så jag fick boka plats på en Contemporary-klass för Kristin Sudeikis. Jag har dansat för henne ett par gånger på NIKE Blast i Stockholm och när jag får chansen att dansa för henne i New York så måste jag ju ta den. Klassen krävde 13års erfarenhet av modern dans, något jag inte har. Men vad tusan, man får väl utmana sig lite. Och jag är så glad att jag gjorde det. Passet var sjukt tufft och väldigt krävande, men det var jätteroligt och svettigt :) Efter klassen gick jag till Central Park och träffade Louise. Denna dag var det strålande sol och väldigt varmt. Vi la oss i gräset. Och där låg vi resten av dagen. Sedan var det bara att gå tillbaka till vandrarhemmet, hämta våra resväskor och vänta på får shuttle taxi som skulle ta oss till JFK. Påväg mot Heathrow där vi fick sitta i nästan 6h och sedan den lilla flygresan från London till Göteborg. På kvällen fredag 17 maj var vi hemma igen. Trötta och glada.
 
Torsdag 16 maj i bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback