Snabbis

Vad har det hänt för skoj sedan sist?
 
Köpt biljetter till Nickelback-konsert i Scandinavium i november.
Köpt biljetter till Chicago-musikalen på Broadway i maj.
Köpt biljetter till Phantom of the opera på Broadway i maj. (Peter Jöback!!)
Varit på lakrits- och chokladfestival. Mums!
Varit på Ullared och shoppat. Såg ingen "kändis" - besviken!
Testat på Hot Mojo och Organic bodywork (träning i 38gradig värme).  
Varit på IKEA och köpt en lampa. Så nu har jag lite ljus i lägenheten...2 år senare.
Pusslat, läst sagor och byggt med Duplo med lilla R.
Varit på Melodifestival i Karlstad.
Träffat A och N med barnen på besök i Gbg.
Köpt fina rosa skor.
...o bäst av allt - så har jag blivit faster till en liten tjej. :)
 
Nu ser jag fram emot Stockholm om 1,5v och sedan Gran Canaria. Sol tack!
 
 

Kommentarer
Postat av: Joss

Hur var det att träna i 38 gradig värme..? Jag är så nyfiken på det.. :)

2013-03-18 @ 09:40:12
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback