Magi på Ullevi

Gårdagen var fantastisk! Säkert årets varmaste dag. Dagen spenderades med sol och bad i Fiskebäck. Därefter middag på Tvåkanten och därefter ROBBIE WILLIAMS på Ullevi. Olly Murs hade äran att värma upp, och det gjorde han bra. Fast varmt var det redan innan. Underbar kväll som jag helst inte ville skulle ta slut. Men tyvärr gjorde den det, men den gjorde det på bästa möjliga sätt. Robbie och en kör på över 61 000 Behöver jag säga att jag hade gåshud och nära till tårar - 05.33 - MAGI!
 

Kommentarer
Postat av: Joss

ÅHH! Gåshud från topp till tå på jobbet framför datorn. Kan bara tänka mig hur det då var irl. :)

2013-07-31 @ 08:34:02
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback