Min vision - min dröm

Jag har så länge jag minns velat ha ett fönster som man kan sitta i. Vet inte varför, egentligen. Det bara är så. Det är något speciellt med att sitta och titta ut. Det brukar jag göra nu också - jag sitter och tittar ut på bangården och tågen utanför. Men jag sitter på golvet mellan TVn och sängen. Inte alls som min vision. Utsikten är ganska fin, men inte riktigt som min vision.
Jag har en bild, en vision, av hur det skulle vara - hur jag skulle sitta där och läsa. Det skulle se ut såhär:
 
 (bild från Design iLike)
 
 

Kommentarer
Postat av: Joss

Har önskat precis samma sak. Men nu när jag faktiskt HAR ett fönster som jag kan sitta i - tror du att jag gör det ofta? NEJ! Såå dumt. Ska nog hoppa upp där ikväll bara därför. (Ev kanske det beror på årstiden, mysigare att sitta i fönstret under sommarhalvåret.) :)

2013-01-17 @ 11:33:51
URL: http://missmountain.blogg.se
Postat av: Anna - Livet med tre barn <3

Åh så fint, och lite av en dröm för mig med. På mellanstadiet, som är en väldigt gammal fin stenbyggnad, hade vi superstora fönster som vi fick spendera lässtunderna i.

2013-01-22 @ 07:54:51
URL: http://withlovefrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback