Gott nytt år

Nyåret firades hemma hos mig med Malin och Louise. Middag, spel och allmänt trevligt. Tolvslaget firades självfallet uppe på taket där vi hade utsikt över stan åt alla håll. Det regnade ganska ordentligt och det var mulet. Men det small och och fina fyrverkerier flög i luften. Galet svårt att få till några bilder, men jag försökte iallafall. En granne sköt iväg några fyrverkerier, så vi fick dem rakt ovanför oss - de gick lite bättre att fota.Tidigare på dagen var jag och Louise (plus ett par tusen till) vid Operan och kollade på GPs stora fyrverkeri (de två nedersta bilderna). Tyvärr var det så mulet, dimmigt och regnigt att man endast såg en tiondel av allt. Men man hörde smällarna - så det skulle säkert varit supersnyggt. Stackars dem som planerat det där fyrverkeriet och så såg man knappt något. Där var det mycket pengar som gick upp i rök.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du fick till fina bilder :)

2013-01-03 @ 12:13:25
URL: http://withlovefrom.blogg.se
Postat av: Joss

Har svarat på din kommentar på min blogg! Haha.. Puss!

2013-01-14 @ 13:20:01
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback