Dag 6 - 7 - 8 - Gott och blandat

Min träningsvecka har fortsatt. I torsdags gjorde jag mitt premiärbesök på Torpavallen. L och R följde med. Först ytterligare ett ABSolution, denna gång för bästa Kerstin. Tufft och jobbigt - första gången jag körde ABS utan att ha kört ett pass innan. Efter ABS blev det Yogalates. Skönt att få sträcka ut!
 
I går följde L med på BodyBalance med Maria som instruktör. Mycket skönt och välbehövligt. Och riktigt tufft för min stackars mage :) Därefter åkte vi till Linné för att möta upp Anneli. Det blev en mysig födelsedagsmiddag på Mykonos. R dök upp också, och vi var fulltaliga :) Tack för grattulationerna!
 
I morse körde jag och L Trigger Point. Det är djup bindvävsmassage som man ger sig själv genom att använda en "trigger-rulle" och en "trigger-boll". Det gör sjukt ont på vissa ställen. Rekommenderat är att man ska köra minst en gång i veckan för att lösa upp knutar, förebygga skador etc. Helt enkelt för att bli smidigare och må bättre. Jag ska försöka börja köra lite mer regelbundet.
 
 
Efter Trigger Point blev det frukost på Condeco för att sedan gå tillbaka till SATS Kompassen och delta i dagens danskonvent. Det skulle varit 5 instruktörer, men tyvärr fick Maria förhinder och Hanna blev sjuk. Men Karolina, Kerstin och Stina löste det fint och vi var 70 överlyckliga dansare som svettades och hade det superkul tillsammans. Jag bara älskar dans! Efter dansen mötte jag P, som hade mycket rolig info att komma med. Hoppas att hennes planer går i lås. Taggad, spänd, förväntansfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback