Global month of caring

September har varit Global month of caring. Vi har jobbat med välgörenhet i alla länder där vi har kontor (över 35 länder) på något sätt. Vi har blandannat hjälpt BRIS på Bokmässan, vi har stått och delat ut smörgåsar och kaffe etc. på ett ställe dit många hemlösa kommer. På grund av att en viss Iphone 5 hade release igår så har inte jag hunnit hjälpa till med dessa välgörenhetsgrejer. Jag har tyvärr varit klistrad till dator och telefon den senaste tiden.
 
Men, vi samlar även ihop kläder/leksaker etc som vi ska skänka bort samt att vi har haft ett välgörenhetslotteri på jobbet där man får köpa lotter - där pengarna går till att vi ska köpa matkassar till hemlösa. Vi hade vinster som bidrog till att folk köpte fler lotter - och igår var det dragning. Jag köpte 2 lotter. Och hoppsan hejsan - båda mina nummer drogs. Så nu är jag en "HarryPotter-box" och en digitalkamera rikare. Och jag har gett mat till hemlösa. Bra grer :)
 

Kommentarer
Postat av: Joss

Det går bra nu...;)

Svar: Ellerhur. Hur tur kan man ha!?
arrow

2012-10-02 @ 15:49:20
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback