Vem är jag?

Tidigare i veckan var fastighetsskötaren inne i min lgh pga jag klagat på lukter från grannarna (se inlägg nedan) samt att det är otroligt kallt. Jag började då tänka. Som fastighetsskötare så är man ju inne i många lägenheter, men jag förmodar att det är ganska få tillfällen då de träffar personen som bor där. (De kommer ju dagtid.) Undrar vad han fick för bild av mig när han var inne i min lgh!? Om jag var han så skulle iallafall jag fundera på vem som bor i lägenheten. När han var inne hos mig såg det väl ungefär ut som vanligt...
*Ganska städat
*Disken stod i diskstället - förutom ett glas som stod i diskhon och en vattenflaska på diskbänken
*På köksbordet låg ett program för Hemland? (en dansföreställning som jag var o kollade på i Söndags). Det låg även senaste numret av tidningen Topp&Hälsa samt en rabattkupong på Stadium.
*Innanför dörren stod 10 par skor (sneakers och träningsskor i olika modeller och färger)
*I badrummet stod yogamattan och träningskläder hängde över tvättkorgen.
*I soffan låg 5 kuddar och 3 filtar, på sängen 3 kuddar och 1 filt.
*I köket 12 ljus
*I rummet 9 ljus
*Totalt 4 danstavlor, 3 "dans-statyer", ett par balettskor
 
Troligtvis fick han rätt bild av mig. En väldigt frusen person som gillar att dansa och träna. That's me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback