Mycket nytta och lite nöje

Det känns inte som att jag har gjort någonting idag mer än att ligga i soffan. Men när man tänker efter så har jag ju faktiskt gjort en hel del. Mycket nyttigt, och lite nöje.
 
Dagen började med BodyBalance och klassen gästades av massa brandmän, inte för att det brann...utan för att de skulle träna. Vi var alla beredda på en eventuell utryckning, men det blev ingen. De tre stora brandbilarna som stod parkerade utanför SATS var ett intresse för många barnfamiljer när vi kom ut. Kul och väldigt skön och behövande pass.
 
Sedan dess har jag diskat, tvättat (vikt o hängt och allt såntdär som hör till), städat, vattnat blommor, fixat "uteblommorna", bytt sängkläder, gjort matlådor, vart ute med sopor, källsorterat, gått ner med jeansjackor/skinnjackor till källaren, handlat mat...
Mellan varven har jag hamnat i soffan för att kolla på alpint (damernas slalom) och sen har det blivit några avsnitt av Dance Moms också på TV3Play.
 
Nu ska dagen avslutas i soffan framför veckans bästa program...Så mycket bättre. O ikväll blir det Miss Li-låtar. Det ser jag fram emot! 
Bäst so far är utan tvekan Miss Lis och Majas tolkningar av Pughs låtar. Bäst är de när man ser dem framföra låtarna, men de finns inte på youtube än (utan Spotify behövs för att lyssna) Ser fram emot Majas dag också. Hon har så många bra låtar. Underbart bra program detta...mycket bra!
 
 
Imorgon blir det dans med bästa K - det var länge sedan. Och efter det ska jag, Sara och HannaO till Operan för att kolla på Hemland? - ska bli så kul och kolla på dans och va lite kulturell :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är verkligen bra, Så mycket bättre. Jag föll för Ugglas version av Vid min faders grav (eller nåt sånt?) som var förra helgen.

2012-11-11 @ 23:19:28
URL: http://withlovefrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback