Hej kära granne

Funderar på att gå runt och knacka dörr, eller kanske att sätta upp en lapp i hissen. (Fast jag kommer så klart aldrig att göra det.) På lappen skulle det stå:
"Hej kära granne - du som lagar väldigt mycket mat med vitlök i.
SLUTA MED DET! - Det stinker i mitt badrum (och lägenhet)."
  
Ni som känner mig vet att jag inte gillar massa lukter (starka, äckliga och irriterande sådana) Vitlök är en av lukterna som jag verkligen inte gillar...och nu har det luktat vitlök i min lägenhet i 4 dagar - och badrummet är hemskt. Håller andan där inne. Och man känner sig inte så speciellt fräsch när man står i duschen och enda lukten man känner är vitlök...usch!! Jag kan ju lika gärna tvåla in mig med en vitlök. Får huvudvärk av denna lukt, eller...är det kanske så att jag får huvudvärk av syrebrist eftersom jag omedvetet håller andan?

Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy, stackars dig. Sätt upp lappen! ;) Sista helgen i nov/första i dec kommer antagligen jag, Nisse och Saga för att shoppa julklappar till grabbarna. :) Ev. bara fre-lör. Behöver spara pengar inför Gran Canaria. Men vi ska använda de Lisebergsbiljetter vi fick från dig <3

Svar: Åå va mysigt! Hör av er när ni är här - se om vi kan få till en fika eller så. Vore superkul!
arrow

2012-11-13 @ 10:22:57
URL: http://withlovefrom.blogg.se
Postat av: Joss

Mm förstår det. :) Kommer ihåg de där veckorna jag bodde hos dig, då såg jag när jag åkte till skolan på min födelsedag att de hade "tänt" ett träd vid baksidan-ingången till Liseberg. Och Gbg är ju inte bara sommarstad numera utan även en supermysig julstad. :)

Svar: Trädet är tänt sedan länge, men nu är det ljus i hela stan - julstan! Kommer du hit ngt?? :)
arrow

2012-11-15 @ 11:48:54
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback