Magnificent

Igår var sista dagen på semestern. Om man inte räknar med denna helg. Men vilken dag det var! Synd att det inte blev fler som denna.

Började med frukost ute i solen på taket. Fortsatte med att tillbringa förmiddagen på taket. Läste lite och lyssnade på sommarprat och gamla vinterprat som jag inte hört tidigare. Klockan 13 började Bruce Springsteen soundchecka på Ullevi. Så jag låg kvar och lyssnade. Gick sen ner och fixade lunch - som jag åt på taket. Låg kvar lite till.

Duschade och fixade till mig och gick sedan i motströms till Valand. (Folk var redan påväg till Ullevi - trots att det säkert var 6h kvar till Bruce skulle börja spela.) Mötte upp Rebecca och Louise och gick till Tranquilo. Lönlöst att få bord ute, fullt överallt. Så vi fick sitta inne. Sedan kom Poppe dit också. Det blev ett par timmar där och sedan gick vi tilll Teaterköket och där fick vi nu plats ute. Satt ute till tolv - i bara klänning. Helt fantastiskt. Sedan så vi hejdå, jag gick hem och satte mig på taket och lyssnade på Bruce ett tag till. Bra kväll!

Om vädret tillåter blir det nog lite Bruce ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback