Just nu

Just nu spelar Melissa Horn på PIP (Putte i Parken) - jag är inte där. Jag ligger i soffan (i Göteborg) - iklädd onepiece - äter fruktsallad - kollar på Huset Fullt - lyssnar på regnet.

Väldigt många går på semester idag. Det märktes på jobbet. Jordgubbar och glass till frukost. Vi bjöds på sommarlunch av chefen. Glass till efterrätt. Helt OK dag - trots spöregn. Avslutade dagen med BodyBalance och nu tänker jag inte röra mig ur soffan. Jag har dock haft två hektiska dagar. Så blir det när man varit borta. Var ledig tisdag och onsdag. En vecka till, och sedan blir det 2 veckors semester. Det ska bli riktigt skönt.

Nästa söndag hoppas vi på fint väder. Då ska jag få se Melissa Horn. Och Anna Ternheim. Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback