Chokladprovning, thai och handboll



I torsdags var jag och Isabel + 5 till på chokladprovning i Kronhusbodarna. Mums. Pralinerna ovan gjorde jag helt själv. Fina va? Medan vi gjorde pralinerna så fanns massa choklad utställt på bordet "Tar det slut, så fyller vi på - sa de." Farligt. Man åt lite för mycket (Jag var absolut inte värst. Första platsen gick solklart till Isabel.) Efter provningen skulle jag på SmallGroup PT. Jag var illamående hela passet och Hanna körde verkligen med oss. "C - har chokladen kommit upp än?" "Ööh..nä?!" "Bra, då kör vi lite till." Det var riktigt tufft. Men jag är glad att jag hann med att gå på chokladprovningen trots att jag skulle träna.

I fredags skippade jag BodyBalancen som jag brukar köra på fredagar. Jag, Sara och Hanna O gick på Hannas dans istället. Hon vickade för en inställd Sh'Bam-klass. Och trogna som vi är så var vi på plats. Efter dansen hakade jag på Sara, som skulle till Moon Thai Kitchen med en kompis. Det roliga var att när vi skulle möta upp kompisen, så visade sig det vara Helena - som jag har jobbat med på Skandia och på Posten. Världen är liten. Det blev en oerhört lyckad kväll.

I går, lördag, körde vi sista SmallGroup-passet. Jag kommer sakna det något enormt! Det har helt klart varit bästa stunderna på veckan. Jag kommer ju träffa allihop varje vecka iallafall, men inte på samma sätt. Inte bara vi 5. Inte så individuellt. Jag hoppas verkligen att det kommer tillbaka - och då ska jag vara med igen. Var så säker!

Idag var jag på Hannas dans. Var ju tvungen o säga hejdå till henne eftersom hon åker till Thailand på tisdag. Vi kommer inte ses på 3 veckor. Det är väl inte så farligt tänker ni, men se det är det - när man är van att ses 3-7 ggr i veckan. Efter dansen idag bar det av till Scandinavium. Jag och Rebecca skulle gå på handboll. Ingen av oss har varit på det, men jag vann 2 biljetter - så det är klart man går. O det var superskoj! Sävehof - Zagreb. Vi vann!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback