Träningsvecka

Har med mig mina jobb-kumpaner på SATS denna vecka. Jag har varit väldigt öppen och villig att prova på nya klasser med dem. Jag visste ju att jag aldrig skulle få med dem på mina älskade danspass.
I måndags körde vi Shape. Det var nytt för mig. Ganska kul faktiskt och lagom jobbigt. Anna är en väldigt duktig ledare också. Hon är förövrigt nominerad till GuldHjärtat 2011. Jag har såklart röstat på henne. I tisdags testade vi Piloxing för Hanna. Piloxing har jag kört förr, så jag vet att jag gillar det. Men jag har aldrig kört för Hanna - och det var hur kul som helst. Gillar passet, gillar henne. Igår gjorde vi en vild chansning och bokade in oss på Energy. Det var 'sådär'. Väldigt jobbigt (hade träningsvärk i benen redan innan passet började) men det var väldigt basic. Inget nytt favoritpass direkt. Idag förvånade jag mig själv och gick på cykel-pass. Kanske var första och sista gången. Ingenting för mig. Tråkigt var det och ont i rumpan gjorde det. Sen gick vi på core. I morgon och på lördag blir det BodyBlance. Så då får jag känna mig lite som hemma trots att det är med ledare som jag inte brukar köra för. Maria är ju i Australien och har det skönt. På söndag, hör och häpna, får jag med mig Rebecca på Hannas dans och core.

Slutsats. Jag håller mig nog till mina Dans, Streetdance, BodyBalance, Piloxing, Core och Yogapass.
Nyhet. Jag har anmält mig till att börja med small group dans med Hanna. Som PT fast man kör i liten grupp (6 personer) med inriktigt styrka och dans. Det får bli min julklapp till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback