Helgen som varit

Taggar för dans. Har inte dansat på LÄNGE!

Precis som många andra gillar jag programmet 'Så mycket bättre' och jag längtar tills det blir Lalehs tur att bli hyllad. Hon har så många bra låtar. Det enda tråkiga är ju att man inte får höra Laleh sjunga då. Tycker att hon är grym på att tolka de andras låtar. I kind of like her!
Bjuder på en av Lalehs bästa låtar.



Hippiefest hos Frida i fredags. Superkul - Grattis igen! Jag hade mammas fina gamla klänning på mig. Superskön och supersnygg men supersvår att spela twister i. Men alla var så grymt snygga.

Gårdagen spenderades med Rebecca och Louise. Först några timmar i Ullared (så nu har man vart där också) och sen filmkväll hos Rebecca. Ullared var faktiskt rätt skoj. Blir nog fler gånger.


Kommentarer
Postat av: Joss

Haha, ja man skulle väl kunna kalla det volym. ;) Fattar inte hur det kunde bli sådär. Ser helt galet ut.

2011-11-16 @ 11:45:22
Postat av: Anonym

Jag vet, skönt! Börjar nästan sakna Karlskoga lite, ska bli skönt att komma hem på jul! Just nu är jag sjuk :/ Men hör av mig när jag frisknat till - då ska det tränas!!!

2011-11-19 @ 18:07:47
URL: http://elinhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback