Music

Ingen har väl missat det...men. Här kan man se Coldplays spelning live på nätet på tisdag. Jag ska dock se dem LIVE i Azaleadalen.



Nu behöver jag inte hålla det hemligt längre. Jag och lillasyster ska på Melissa Horn! Det är inte förrän i december, så det är långt kvar. Biljetterna bokade jag i februari/mars (samma dag som de släpptes) med syster fick inget veta förrän i söndags när hon fyllde år. Det har inte varit lätt att hålla det hemligt. Och i november ska vi ju på Rihanna. Det har varit en lång väntan. De biljetterna bokades i oktober/november 2010. Kul ska det bli!

På fredag åker jag hem - för nästa vecka är det Putte i Parken. Massa massa bra musik. Vad skulle man göra utan musik? Vad tyst det skulle vara. Och vad svårt det skulle vara att dansa i takt. I och för sig skulle det ju inte finnas någon takt heller. Man svårt att få det synkat. Svårt att få det snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback