På besök i skogen

En veckas semester. Åkte hem till Karlskoga igårkväll med TågAb - jag kom fram som jag skulle. Fick sällskap på tåget också av S. Trevligt! 10 dagar ska spenderas här hemma. Skönt.

Åkte till Karlstad idag för att träffa A. Alltid lika underbart! Vi ses så sällan numera, men det märks knappt de gånger vi väl ses. Det är vänner det. Tack för idag fina du. Bamsekram & lycka till :)

Imorgon ska K firas. Träffar henne för sällan också, men det är samma sak där - det är bara att ta vid där vi var sist vi sågs. Men jag ska ta mig till Barcelona inom snart framtid och hälsa på också. Vore så skoj att komma dit.

Det är många som jag träffar för sällan. Svårt när man bor på så olika ställen. På tisdag blir det iallafall Örebro med bästa Joss och sen träffa Kusin och småpojkarna! Sen blir det Putte i Parken såklart (ons-lö) och massa mer folk att träffa.

Ska njuta av att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback