Plötsligt händer det

Hostan är borta. Thank God. Tack Malin.
Något annat som är borta är Tereze. Min ungerska skåning har flyttat från Göteborg till Santa Monica, California. Don't forget me. Vad skulle man göra utan Skype, Facebook och WhatsApp?

Idag har jag:
Tvättat (Duktigt!)
Ätit fruktsallad
Solat rygg
Hängt tvätt (Duktigt!)
Läst
Solat mage
Ätit lunch
Solat rygg
Läst
Pratat med syster
Solat mage
Skypat med Tereze
Ätit mumsmums
Kollat på So you think you can dance

Mycket ansträngande dag :)
Men det var jag värd efter 2 hektiska veckor då jag varit själv på min avdelning på kontoret (= somna innan 20.00 på kvällarna) 1 vecka kvar och sen får jag också semester!! Nu börjar jag räkna ned.

Update: Klockan är 22.53 och det är fortfarande varmt ute. 25 grader just nu. Sitter ute i shorts och linne. Tacka vet jag laptop och trådlöst internet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback