Break up

Igår firade vi 6veckor tillsammans - hostan och jag. Men jag vill göra slut. Jag orkar inte mer. Träningsvärk i magen har jag haft, men jag förstår inte...borde ju haft värsta magrutorna vid det här laget. Men nu får det vara nog. I'm breaking up with you!

Denna vecka har jag somnat innan 20.00 två dagar. De andra dagarna vid 21. Trött? Nä då, inte alls. Jag är bara ensam på min avdelning på jobbet + att mina säljare är borta. Dvs. allt hamnar på mig. Men bara i 2 veckor till. Sen ska jag också ha semester. Efterlängtat!!

Nu är det bara dagar kvar tills min Pal lämnar landet. I'm gonna miss you.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer sakna dig oxå Pihl. Räddningspatrullen :)

2011-07-28 @ 02:34:43
URL: http://terezepal.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback