Planering

Jag gillar att planera. Jag gillar att ha saker att se fram emot. Idag har jag planerat in veckans träningar (viktiga grejer!) Förhoppningsvis blir det lite tennisspelande på fredag. Har inte spelat tennis sedan...2006 i Torrevieja. Skoj ska det bli.

Denna vecka (med start idag) är det Kulturkalas i Göteborg - så nu måste man planera in vilka artister/uppvisningar man ska se. Och nästa vecka är det öppet hus på Dansforum. Så måste planera in lite klasser där också!

Nu har jag och Malin bokat in vår efterlängtade spa-vistelse iallafall. 8-9 oktober blir det AsiaSpa i Varberg. Längtar! Ska bara bubbla, äta, träna yoga och qigong, få behandlingar etc. i två dagar. Helt okej! 

Just nu längtar jag till: 
v.33 semester - Kulturkalas!
18aug : Ansiktsbehandling
v.34 öppet hus på Dansforum
25aug : Massage på jobbet
25aug : Liseberg - The Ark med jobbtjejerna
30sept-2okt : Mamma och Moster på besök - West side story på GöteborgsOperan (1okt) 
8okt-9okt : AsiaSpa i Varberg med Malin 
22okt-26okt : Barcelona och hälsa på Kajsa 
1nov-2nov : Stockholm - Rihanna i Globen (1nov) med syster
3dec : Melissa Horn i Conventum Örebro med syster 

Det är vad som är inplanerat just nu. Och så har jag bestämt mig för att åka till Stockholm på NIKE-Convent nästa år också. Så, sista helgen i januari smäller det igen! Årets träningshöjdpunkt! Nu blir det stan och kolla in lite dans på Kulturkalaset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback