Light up

 Hoppande Jesus - vilket oväder. Åskar/Stormar/Regnar det såhär i morgon tänker inte jag gå ut. Just nu är det ganska mysigt. Sålänge ovädret håller sig där ute och jag här inne. Hur är det möjligt att regna såhär mycket? Det är ju galet. Enligt SMHI ska det i morgon regna 28.4 mm

Blev plötsligt sugen på att läsa Janet Evanovich böcker (därav uttrycket "hoppande Jesus" - för er som inte förstod det). Ska nog ta mig iväg till biblioteket någon dag. Förresten så kommer Camilla Läckbergs bok Änglamakerskan ut 19/9 - det ser jag fram emot. Det var så länge sedan jag läste Fyrvaktaren att jag knappt minns hur den slutade. Det blir en höst full med massa böcker tror jag :)

Har jag förresten sagt att The Ark var sjukt bra i torsdags? Det var de. Lite sorgligt att det var sista gången man såg dem (innan de gör comeback - för det måste de ju göra). The Ark hör ju till sommaren. Har sett dem de senaste somrarna, och denna sommar blev det hela 3 gånger på 2 månader.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Jag trivs!!:) Det får du göra!

2011-08-29 @ 20:00:25
URL: http://elinhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback