Let your body decide

Idag har jag varit trött. Ville inte gå upp i morse. När alarmet ringde 5.55 tyckte jag att den var helt dum i huvudet (om nu telefoner har huvuden). Trött i benen, trött i kroppen. Kan bero på att jag körde 1h dans, 1h bodybalance och därefter en powerwalk på 1,5h med Isabel och Isabelle igårkväll. I morse fanns ingen tanke på att sätta sig på cykeln. Det regnade. Jag var seg. Det blev till att ta vagnen.

Väl på jobbet blev det många gäspar. Rebecca piggade inte upp mig - hon var lika trött hon. Chefen gick och köpte godis till oss. Vi blev som 5åringar med sockerchock. Vi har skrattat åt allt. Övertrötta. Louise stämde in i våra skratt och vi började överanalysera allt. Det har minst sagt varit en flummig dag.

Det är öppethus på Dansforum. Hjärnan vill dansa dansa dansa. Men, idag lät jag kroppen bestämma och jag hamnade i soffan istället.

Och i morgon. I morgon blir det "Let your body decide" på RIKTIGT. Louise, jag och Isabel ska till Liseberg och kolla på The Ark! Innan dess ska vi käka på Texas Longhorn. Dessförinnan ska jag få träffa fina Anna som är på visit i Göteborg. Blir en snabbdate som jag ser fram emot - MASSOR! Blir till att skynda från jobbet. Och i morgon ska jag äntligen få massage också! Det kommer bli en grymt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback