Just hanging around

Med fortsättning på temat "it's the little things in life..." Så är jag idag otroligt glad att jag bor där jag bor. Det tar mig 5 minuter att cykla till SATS Kompassen där jag idag tränade Piloxing. Skulle träna med Sara - men hon kom inte dit pga spårvagnskaos. Sånt slipper jag, och det är jag otroligt glad över!

Förutom mitt Piloxing-pass har jag inte gjort mycket vettigt idag. Bara hängt...bland annat i hängmattan :) Nu hänger jag i soffan och kollar på Huset Fullt. Älskade den serien när jag var liten. And I still do!

Idag börjar WoW (Way out West) i Slottsskogen. Jag har ingen biljett. Enda dagen jag skulle vilja gå är i morgon. Men känns inte riktigt värt pengarna. Jag och Isabel ska dock ta oss dit och försöka komma så nära scenerna (fast utanför grindarna) som möjligt. Vi planerar en kväll med tjuvlyssning av Robyn, Thåström och Prince. Förhoppningsvis en trevlig kväll utan regn! Och nästa vecka är det Göteborgs Kulturkalas. Det kan nog bli ett och annat besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback