It's the little things in life...

Just nu är jag glad för att jag inte är utomhus. Det vräker ned. Jag myser i soffan istället och tittar på Singin' in the rain. Tänk vad bra grejer som visas på TV och som man missar när man jobbar. Jag har ett projekt på G - så när fimlen är slut så blir det nog jag som tar på mig stövlar och regnjacka och dansar iväg till Clas Ohlson. Jag får lådsas att jag är Gene Kelly.

Sedan blir det fix och hemma-mys. Ingen träning ikväll - tränade lunchpass idag istället. Man får passa på när man kan. Förhoppningsvis blir mitt projekt klart idag så jag kan visa bilder på det. Vill så gärna kunna njuta av det i morgon. O vad är bättre att göra än att pyssla och fixa en dag då regnet inte vill sluta.

Om ni undrar så är mina träningsstrumpor rosa :) It's the little things in life... Men det blir faktiskt roligare. Light up your life med färg!



 

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag hoppas också att det blir klart, är nyfiken! As usual!



Japp, var på Lotta då. Blev så hastigt påkommet bara "ska vi åka?" njaa vet inte.. "men ska vi åka?" okej, vi åker! Gasen i botten! ;) Hade ju varit roligt om vi stött på varandra, hade gillat din min då kan jag tänka mig!



Gillar även dina strumpor!

2011-08-10 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback