Efterlysning

Jag efterlyser ett soffbord. Hur svårt kan det vara att hitta ett som passar? Tydligen jättesvårt. Idag har jag varit på IKEA, EM-möbler, Jysk, Bauhaus, Inreda, Grandma's, Bolia, Chilli, Clas Ohlson, Åhléns, Port house och Indiska. Jag har tittat in genom fönstret på Josephssons och Village (de har stängt på söndagar). Jag har dessutom letat massor på nätet. Någonting är fel på alla jag hittar. Färg, storlek, form eller pris.

Så snälla - ge mig tips! Kriterier:
1. bordet kan inte vara mer än 80cm i diameter.
2. det måste vara vitt. 
3. helst ska det vara runt.  
4. och så får det inte vara för dyrt.

HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Joss

Minns du det jag hade i Gbg?

Låter som att det skulle passa perfekt, det hittade jag på den där lilla loppisen i Kga som ligger hmm...ja vart ligger den, mitt emot det stora OK, och hmm, ligger det en pizzeria bredvid tro?!

Iaf, det bordet kostade 110 kronor, och sen målade jag det vitt. Eller ja, jag målade inte, men..

Så mitt tips - kolla loppisar! :)

2011-08-28 @ 19:20:30
Postat av: Carro

Ja såklart minns jag det bordet. Det är typ ett sånt jag vill ha.

Har googlat på marknader här i Gbg - jag antar att jag får ta mig till något sånt. Det snyggaste bordet jag hittade - var på Bolia och kostade typ 4000:- känns inte riktigt rätt.

2011-08-28 @ 22:42:18
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback