Top 3

Idag har jag suttit med mail och admin på jobbet. Jag har med andra ord inte tagit ett enda samtal. När jag inte sitter på telefon så sitter jag med musik i öronen. Jag jobbar så mycket bättre till musik. Mestadels blir det NRJ, men när det är reklam eller tråkigt snack så åker Mix, Rix, P3 eller Rock på. Men sen byts det snabbt tillbaka till NRJ. :) Efter dagens radiolyssnande så kan man lätt konstatera vilka låtar som spelas mest just nu. På första plats har vi: Taio Cruz - Dynamite. På en andra plats ligger: Robyn - Hang with me. Och bronset går till: Mohombi - Bumpy ride. Eftersom jag dansar till den förstnämnda och sistnämnda 3-4ggr i veckan har jag väldigt svårt att sitta still när dessa låtar kommer på. Jag smådansar och diggar i och för sig till all musik. Men till "dansmusik" går det absolut inte att sitta still. Lyckas du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback