Snabba fakta

Favoritfrukost: Tea, vaniljyoghurt med äppelmüsli och nybakade scones
Bästa mikromaten: Pasta - mozzarella
Fikar gärna på: Tintin
Bästa konsertlokalen: Ullevi
Senast sedda teater-/bio föreställning: Oj, minns inte. "Farsan" kanske det var på bio med Frida. Men ska snart på We will rock you-musikalen i Sthlm och veckan därpå musikalen Sunset boulevard i Gbg.
Läser just nu: Live to win - Anderas Carlsson
Läser helst: Självbiografier eller deckare
Favoritfärg: Beror på vart färgen är. Men, generellt: Lila
Favoritmärke: På vad? Bil? Kläder?
Favoritskor: Svarta lacoste-gympaskor
Motionerar: Dagligen (på SATS)
Det dyraste jag har köpt: Vet inte riktigt. Borde ju vara datorn, eller cykeln...
Lyssnar på: Lifehouse, The Script, Melissa Horn
Senast köpta skivan/-låten: Lifehouse
Dansar helst till: ALLT!
Senaste impulsköp: Rosa mössa (Puma) på Stadium
Senaste fyndet: Måste vara Puma-mössan
Senaste secondhandfyndet: 2 teakoppar + fat 10:- st
I dvd-spelaren/datorn: Mamma Mia och RENT
Användbar pryl: Datorn
Mode jag aldrig vill se igen: Buffaloskor
Värsta huvudbonaden: Keps med reklamtryck
Bästa huvudbonaden: Basker
Favoritaccessoar: Armband
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Åker bara kollektivtrafik till och från jobbet och då läser jag metro/lyssnar på musik/sover påväg dit och påväg hem snackar jag med Isabella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback