Sköna söndag

Sötaste lilla N har fyllt år i veckan och idag var hon och C och kollade på dansen. Hon bjöd oss på bananer efteråt. Väldigt uppskattat. Hon är för go den ungen.

Nu har jag tänt massa ljus och ligger och myser under en filt i soffan. Det är så man ska göra på söndagkvällar. Tortillapizzan är uppäten och jag väntar på att Ensam mamma ska börja på TV. Jag är sådär härligt trött i kroppen efter en långpromenad, en tur på stan, dans och core. Söndagsmys. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag gillar söndagar. Ska fixa mig en kopp te och sen kommer jag inte röra mig ur fläcken.

Jag har bestämt mig. Det blir förhoppningsvis en Stockholmsvisit i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback