Ljus i mörkret

Så mörkt och blött det varit idag. Sjukt tråkigt väder. Det blev aldrig ljust. Det är då små saker gör så att dagen blir ljusare. Satt med mail och admin idag. Väldigt skönt. Men sedan kom ett sms som gjorde min dag ännu ljusare - "Jag kör dansen idag i Frölunda...hoppas på sällskap [...]" strax därefter kom nästa sms "Blir även en bbe efter :)" Gissa om jag blev glad. Det gick hur bra som helst att jobba på eftermiddagen. Sprang till bussen. Och åkte och gjorde det jag gillar mest. Dansa och köra BodyBalance. Att köra BodyBalance 2 dagar i rad känns i magen - det kan jag lova. Dansa kan jag göra hur många dagar i rad som helst. Där finns inget stopp :) Men nu blir det nog inget förrän på söndag. Faktiskt.

Men i morgon är en ny dag. Laddar nu med Lisa Miskovsky och tea. I morgon är det Rosa Bandet-galan. Lisa Miskovsky ska uppträda med sin nya låt Lover. Den finns inte på youtube än - den är för ny. Bjuder på What If istället. En riktigt gammal goding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback