Höst eller sommar?

Här kan man ju inte sitta och ruttna. Solen lyser in genom fönstret och jag vill ut! Vad ska man ha på sig? Är det höst eller sommar? Förra lördagen var det sommar (folk gick ute i bara t-shirt), sen har det varit höst i veckan. Men nu kanske sommaren är tillbaka igen?! 16 oktober - sommar? :) Jag får helt enkelt gå ut och känna efter.

Update: Det var höst. En kall, men mycket solig höstdag. 7.8 grader är det ute. Och hur vet jag det!? Jo, jag gick och köpte en termometer! Finally. Nu behöver jag inte ställa mig mig på balkongen och 'känna efter' varje gång jag ska gå ut. Nu kan jag stå inne och veta hur varmt/kallt det är ute. Otroligt bra grej. Bra investering måste jag säga. 49:-  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback