Any way the wind blows...

...doesn't really matters to me.

Har gått runt och sjungit på Queen-låtar i ett dygn nu. Dessa låtar har en tendens att fastna i min hjärna så jag är förbededd på ett par dagar till :) Inte mig emot. Jag gillar dem.

Är inne i ett musikal-flow nu. We will rock you igår. Sunset Boulevard på fredag. Är inne i ett annat flow nu också. Resor. Har bokat tåg hem över jul. Fick ett ryck och bokade flyg över nyår (London baby). Ska boka tåg till Sthlm i januari. (Om bara SJ:s hemsida vill samarbeta med mig) Har jag inte sagt det innan, så säger jag det nu: det blir NIKE i januari iår igen :) Det var så grymt skoj förra året. Och min tå är nästa NÄSTAN helt bra nu. Den trampades sönder sist. Nu, 10 månader senare, ser tån nästan helt normal ut och det gör i princip inte ont längre (bara ibland).

Kommentarer
Postat av: Joss

Svar: Äsch, du är ju tokig. Julmust är ju sjuuuukt gott. :) Din kommentar gills inte, eftersom du inte gillar vaken eller.. ;)

2010-11-02 @ 13:13:45
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback