Pirr i magen

Det stod att man kunde börja anmäla sig den 25e. Jag var inne på kvällen 25e och de hade fortfarande inte öppnat upp för bokning. Dumma jag glömde att kolla på dagen igår (26e) så det blev inte förrän jag kom hem efter jobbet som jag gick in och kikade. 880 personer var redan anmälda. Många pass var redan fullbokade. ATTANS! Men, nu är jag bokad och betald. Jag ska ha en underbar helg i slutet på januari. Stör mig lite att jag inte fick plats på Ambras HipHop. Får se om jag kan byta till mig en biljett till den klassen. Det märks. Men just nu ser mina inbokade dagar ut såhär.

Lördag
ÅSA F. 2011 (Street med Åsa Fornander)
1 step closer to perfection (Step med Steve Boedt)
100% Earned (Dans aerobic med Elaine Rydberg, Niklas Liljesand, Robert Sörensen, Åsa Fornander och Åsa Eriksson)
MTV: You and Me (Street med Tony Stone)
CoYo (Rörlighet/Core med Anna Lindh)
Contemporary/ Lyrical Dance (Dans med Kristin Sudeikis)
Functional moves (Styrka med Magnus Ringberg)

Söndag
Jazz Funk (Jazz med Emilio Perrelli)
Shakedown (Ragga med Kimmo Jukkuri)
Just Dance (Street med Edin Jusuframic)
Dance Fusion (Dans aerobic med Robert Sörensen)
Hip Hop Fusion (HipHop med Kristin Sudeikis)
Piloxing (Piloxing/dans/box med Courtney Gornall och Viveka Jensen)

Som sagt, det är såhär det ser ut idag. Det kommer inte riktigt bli så. Piloxingen kommer jag inte hinna - eftersom vi ska med tåget. Tveksamt om man orkar med styrkan på lördagen. Sen kankse man ska äta gång gång!? Kanske utnyttja möjlighet till ryggmassage och fotmasage (det behövs, det kan jag lova). Sen är det ju massa uppträdanden och sånt som man inte vet om nu. Och kanske kan jag byta till mig något pass som jag hellre vill gå på. Vi får se helt enkelt. Men helgen kommer bli GRYM! Det vet jag. Här kan ni läsa om min helg på NIKE förra året. Då hette det Nike Convention 2010, i år har det ändrat namn till The Nike Blast 2011. Åh, vad jag längtar! Ska bli kul att se vilka klasser de andra har fått platser på. Nu är 948 personer inbokade. Tänk att få tillbringa en hel helg med massa träningsfreaks! Lycka!

Håller på och youtubar filmer från klasserna förra året. Fantastiska minnen. På en film har jag hittat mig själv :) haha. Hamnade i soffan efter morgonens sköna BodyBalance och Core i Frölunda. Om nån timme ska jag befinna mig på Villa Belparc iklädd cowboyhatt. Yihaa.

Kommentarer
Postat av: Joss

Man skulle kunna tro att det där är skapat bara för dig. Typ "hmm vi ska hitta på ngt som Carro älskar - jo, nu vet jag, en hel helg med bara massa träning och dans!".. :)

2010-12-01 @ 14:20:30
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback