sof.

Underbart. Sorgligt. Rörande. Vackert. Jättefint. Superbra. Fantastiskt. Gripande.

Jag gillar att F har kontakter. Idag fick vi se föreställningen sof. på Balettakademien gratis. Ovan ser ni min recension. Jag älskar modern dans.

Tänk att gå där på Balettakademien. Få smyga runt i mjukisbrallor och dansa hela dagarna. Underbart!

Här följer beskrivningen av föreställningen vi var på:

Om saknad och rädslan för att förlora någon.
Ibland vet vi inte vad vi har förrän vi har förlorat det.
Ibland vet vi inte hur mycket något är värt förrän vi får kämpa för att behålla det.
Många av oss är rädda för förlusten.
Vi fruktar att behöva att leva i saknad, att leva med ett tomt utrymme som någon tidigare fyllt.
sof. gestaltar dessa stunder av rädsla, och den kamp vi inte har råd att förlora.

Jag säger bara det. SE DEN!


Kommentarer
Postat av: Mariaaa

jag får göra det:) både dansa hela dagarna och gå runt i mjukisar! woohoo

2010-11-17 @ 22:41:27
URL: http://pihlen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback