Ragg(nings)sockar

Fryser! Det är ju dock inte speicellt ovanligt när det gäller mig. Just nu skiljer det 9.2 grader mellan ute och inne. Är det normalt? Var och köpte raggsockar förut. Att ha inne (och ute sen när det blir kallare). Rosa. Men jag fryser mer när jag är inne än när jag är ute. När jag är ute klär jag mig ju efter temperaturen. Men här inne? Jag vill ju inte ha jacka på mig direkt. Men så länge det inte blir som förra året när vi hade 16 grader här inne är jag glad. Fast, jag skulle ju helst se att det ligger på över 20. Det är ett under att man inte är sjuk.

Någon annan som är sjuk är min telefon. Igår sa han tack och godnatt. Han är nu inlagd på sjukhus. Han har varit lite småkrasslig ett tag, men igår bröt det ut ordentligt. Öroninflamation? Eller...tappat rösten kanske det är!? I vilket fall...högtalaren la av. Jag hör inte när det ringer/får sms, alarm och jag hör inte personen i andra änden när högtalaren är på.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Remember the raggsockar we used on the West coast, that was something extraordinary det!



2010-11-14 @ 17:29:52
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: carro

svar: Ja du Kajsa. Det var äkta Raggningssockar. Men du skulle se mina nya Chockrosa med rosett. Superduper snygga!

2010-11-14 @ 19:37:59
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback