När första ljuset brinner...


Glad första advent. Det är såhär det ser ut hos mig just nu. Mys på hög nivå. Det är dock i denna stil de flesta av mina söndaskvällar ser ut. För på söndagar, då är det soffan och TVn som gäller.

Idag började dagen vid klockan 9. Satte upp en julstjärna i köksföntret och en julstjärna i fönstret i rummet. Fram med adventljusstaken och tände första ljuset samtidigt som jag åt pepparkakor. Därefter begav jag mig till Fröken Olsson för att möta upp M för brunch. Vi åt, åt, åt och prata, prata, prata. Plötsligt var klockan 14.15. Oops. Hem och bytte om och sedan iväg till SATS Kungsgatan. Körde dans och core. Var så extremt mätt så det gick väl inte allt för bra idag. Lite smått illamående. Men vad tusan, kul var det ju iallafall. Nu har jag kommit hem, duschat och lagt mig i soffan. Kollat på Top Model och nu kollar jag på tennis (Nadal-Federer). Sedan blir det såklart Ensam mamma söker (sista avsnittet) och så alpint senare ikväll. En hel TV-kväll med andra ord. Men, hungrig är jag då inte. Det där lång-brunchen alltså...värd varenda krona. Behöver nog inte äta förrän på torsdag :)


Kommentarer
Postat av: Joss

Haha, ja men han såg ju ut som en dvärgschanuzer, inte som en schanuzer! :) Men haha, jag förstår din poäng!



2010-12-01 @ 14:18:46
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback