easyart.se



Jag är lite småkär i dessa tavlor. Funderar på att beställa dessa från easyart.se 1, 2 eller alla 4?
Jag tror nämligen att de skulle passa alldeles utmärkt på väggen ovanför sängen. Ovanför sängen i min nya lägenhet. Lägenheten som jag inte har sett än. Och jag vet ju inte säkert vart sängen ska stå, mer än att den ska stå i lägenheten. I lägenheten som inte ens är färdigbyggd än. Kanke passar de bättre i köket? Vad vet jag? Snygga är de och jag ska se till att de passar. Någonstans. Kanske bättre att vänta med att köpa dem tills jag sett lägenheten...

 


Kommentarer
Postat av: Joss

Du behöver inte vänta. Tavlorna passar DIG, och därför kommer de automatiskt passa i DIN lgh! (Tror över sängen blir kanon!)

2010-11-15 @ 19:22:52
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback