54396

54396 personer, och jag var 1 av dem. 1 av dem som var på The Last Bounce i Globen i våras. Igår visades delar av företällningen på svt2. Jag kollade på den nu på svtplay. Kolla på den här. Väldigt mycket som man inte får se på TV såklart (showen var på närmare 3timmar och TV-versionen är på 58min och då ingår en massa snack ockå). Trots att man inte fick se slutet på showen så fällde jag en tår nu när jag såg den. Jag mindes hur det var att sitta där i Globen och se mina idoler ta farväl av sina fans. Buhuu. Här är mina inlägg från i april i år...finns både bilder och klipp från Globen!

BouncE



Bilden ovan är från föreställningen Caution! men de hade med "väggnumret" även i The Last Bounce. The Last Bounce innehöll i princip inga nya danser (förutom MJ-hyllningen, Single ladies + gästnumren). Annars var det en samling danser från deras tidigare företällningar. En tillbakablick. Ett sätt att visa vilka genier de är de där 7 personerna. Grymma är vad de är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback