What to say?

Ja vad ska jag säga. Sitter och kollar på reprisen av Så ska det låta och så äter jag frukost nr2. Peter Settman har väl det goaste skratt som finns. I like.

Det regnar ute. Suck. Ska pallra mig till Nordstan snart. Vet dock inte hur smart det är att göra det på en lördag, när det är modevisningar, när det är lönehelg. Kanske det dummaste man kan göra. Men jag vill ju se modevisningen. :) Ganska nyss hemkommen från Frölunda. Tog mig dit för morgon-BodyBalance idag. Det är så himla gött. Trots det envisa regnandet så får lördagen en så bra start när man får köra BodyBalance.

Finns det något annat jag vill säga..? Ja...det var fel person som vann Let's dance. Fel fel fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback