Värmebölja


Detta är löpsedlarna utanför ICA. Jo visst, tjena - tänkte jag i morse när jag gick till jobbet. Varmt? Vart då? Nu vet jag. Det ÄR varmt! Så himla härligt. Enligt nätet så är det 13 grader nu. Det kan nog stämma. Plus att det är strålande sol. Jag sitter i linne på balkongen, solen värmer, jag äter glass och dricker saft. Tack och lov för laptop och mobilt internet :) Sämre kan man ha det.

Det är svårt att veta hur man ska klä sig. När jag var ute och gick med Joss (i telen) förut hade jag linne och jacka. Jackan fick jag kavla upp ärmarna på. Jag höll på att gå åt i värmen. Många jag mötte hade jackan i handen. Är inte det vår så säg.
I love it.

Igår jobbade jag med att dema våfflor på ICA (inför våffeldagen idag). I demoinformationen som jag fick inför demon fanns en "historialektion". Där står det om varför man firar Våffeldagen, vart det kommer ifrån osv. Denna "historialektion" slutar med meningen: Historien säger också att "Våffeldagen" är den första vårdagen. Att döma av dagen idag så har historien rätt. Och jag hoppas innerligt att värmen håller i sig ett tag och att våren verkligen ÄR här.


Kommentarer
Postat av: Joss

Jag vill sitta bredvid!!!



Just det, ang glasstestet, HUR sjukt bra stämde det inte in på dig! Galet bra ju! Tyckte att det stämde rätt bra på mig också, men din var ju klockren. :)

2010-03-25 @ 15:31:27
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback